To jest wersja archiwalna z dnia 02.02.2015, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja danych
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja danych
Rejestry, ewidencje, archiwa
- Placówka prowadzi następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
- Księga uczniów.
- Księga druków ścisłego zarachowania.
- Ewidencja ilościowo - wartościowa.
- Księga zastępstw.
- Rejestr zarządzeń.
- Rejestr pracowników.
- Rejestr wydanych legitymacji szkolnych.
- Dziennik korespondencyjny.
- Składnica akt placówki.
- Rejestr wydanych indeksów.
- Ewidencja wydanych zaświadczeń.
- Rejestr wydanych świadectw i dyplomów.
- Rejestr akt prowadzony jest w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną obowiązującą w jednostce opracowaną na podstawie:
- Art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.).
- §3 ust. 3-6 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375).
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).
Opublikował/a: Radosław Sulej
Publikacja dnia: 02.02.2015
Informację wytworzył/a: Radosław Sulej
Publikacja dnia: 02.02.2015
Dokument z dnia: 02.02.2015
Dokument oglądany razy: 769