bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. Placówka prowadzi następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
    • Księga słuchaczy.
    • Księga druków ścisłego zarachowania.
    • Ewidencja ilościowo - wartościowa.
    • Księga zastępstw.
    • Rejestr zarządzeń.
    • Rejestr pracowników.
    • Rejestr wydanych legitymacji szkolnych.
    • Dziennik korespondencyjny.
    • Składnica akt placówki.
    • Rejestr wydanych indeksów.
    • Ewidencja wydanych zaświadczeń.
    • Rejestr wydanych świadectw i dyplomów.
  2. Rejestr akt prowadzony jest w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną obowiązującą w jednostce opracowaną na podstawie:
    • Art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
    • Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).


Opublikował/a: Radosław Sulej
Publikacja dnia: 24.02.2021
Informację wytworzył/a: Marcin Szymczak
Dokument z dnia: 24.02.2021
Dokument oglądany razy: 2 353