Rejestry, ewidencje, archiwa
- Placówka prowadzi następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
- Księga słuchaczy.
- Księga druków ścisłego zarachowania.
- Ewidencja ilościowo - wartościowa.
- Księga zastępstw.
- Rejestr zarządzeń.
- Rejestr pracowników.
- Rejestr wydanych legitymacji szkolnych.
- Dziennik korespondencyjny.
- Składnica akt placówki.
- Rejestr wydanych indeksów.
- Ewidencja wydanych zaświadczeń.
- Rejestr wydanych świadectw i dyplomów.
- Rejestr akt prowadzony jest w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną obowiązującą w jednostce opracowaną na podstawie:
- Art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).
Opublikował/a: Radosław Sulej
Publikacja dnia: 24.02.2021
Informację wytworzył/a: Marcin Szymczak
Publikacja dnia: 24.02.2021
Dokument z dnia: 24.02.2021
Dokument oglądany razy: 2 353